Alternatif 14 şubat planları..



Neye alternatif konusuna hiç girmeyeceğim, gerek de yok çünkü. Zaten bir güne yüklenen sahte anlamlara da sinir olurum, tüketmeyeceğim arkadaşım. Sevgilime hediye alcaksam istediğim zaman alırım, kime ne? Nedir bu saçmalık. Yok efendim Valentine arkadaş bi halt yemiş, sonra sistem de demişki olm acaip satış yaparız bu gün. Derken 14 şubat denilen saçmalık ortaya çıkmış. Sırf bu sisteme olan öfkemden hep yalnız geçirdim 14 şubatları. Alternatif planlar yaptım. Arkadaşlarla frp oynamak, dağ bayır dolaşmak, uyumak mesela. Çok daha fazla eğlendim aslında. Bu sene güzel bir rastlantıyla çok daha güzel bir alternatifim var. Sağolsun Sabancı Üniversitesi BKFT si Conlarını 14-15 Şubata almış. Çok da güzel olmuş, bir 14 şubatta deli gibi frp oynayarak geçireceğim. Daha güzel bir plan olurmu yahu, ben ve benim gibi düşünen insanlarla deli gibi eğleneceğiz. Sevgili falan boş işler aslında, "frp" bu yüzden var. Koy g.tüne demek için var. İkinci dünya savaşına da yazılmış eh daha ne olsun :D

Kısa lafın uzunu, 14 şubata karşıyım, sevgilim olsa bile karşıyım, hep karşıyım. 14 şubatı takvimden çıkaralım, zavallı şubat ayı 27 gün kalsın. Herkes mutlu olsun. Aşkı aptalca bir günde salak hediyelerle kısıtlamayalım, kimse acilinden boşta kız/erkek arayışına girmesin. Herkes mutlu olsun veya boşverin ben frp oynamaya gidiyorum :D

Kalın sağlıcakla...

Zarlarımın fotosu için teşekkürler sevgili kardeşim :D http://diavandy.deviantart.com/

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 yorum:

yorum

Find Us On Facebook