düş bozumu

2- yine dalmış gitmişsin uzaklara
1- yok sadece düşünüyordum
2- hala neyi düşünüyorsun ki? düşünmek ne kattı ki sana şu güne kadar?
1- neden düşündüğümü düşünüyordum aslında. sonra neden bu kadar sinir bozucu olduğunu da aklımdan geçirmedim değil
2- önce toprağı kazıyorsun sonra sanki içinde yatan senmişsin gibi üstüne toprak atıyorsun. işin en ilginci ise yine sinir bozucu ben oluyorum!
1- sence kırmızı gül mü ekmeliyim yoksa beyaz mı? yoksa beyaz ekip sonra onları kırmızıya mı boyasam?
2- merak ediyorum yine hangi karakterine ağlıyorsun? yine hangi kurguda mutsuz bir öykü anlatıyorsun?
1- kırmızı gülleri çok severim ben. dur biraz yine kafamı karıştırdın ve şimdi eskiden ne düşündüğümü düşünmem gerekiyor.
2- düşünmen gerekiyormuş zaten başka bir şey yapamazsın sen, düşünmekmiş!
1- hatırladım senin ne kadar sinir bozucu olduğunu düşünüyordum
...
2- yazmak için kaleme ve kağıda ihtiyacın var. havaya yazı yazamazsın
1- ama yazabilsem ne güzel olurdu dimi. düşünsene aynı havayı soluyan herkese anlatabilirdim hayatı
2- saçma! şimdiye kadar neyi anlatabildin ki şimdi kurduğun hayallere bak. sen uyusana daha az enerji harcarsın
1- keşke ortak bir rüya olsa böyle hani şey gibi...
2- ne gibi? hayatın boyunca hiçbir betimlemeyi tamamlayamadın ki. şu haline bak kendine bile anlatamıyorsun kendini
1- sahi saat kaç oldu? uyanmam gerekiyor ama ben uyumuyorum. şimdi neyi düşünsem acaba. sen kimdin?
2- tamam konuyu değiştirmeye çalış sen öyle olsun. bana gıcık olduğunu düşünüyordun hatırladın mı?
1- evet, evet gece olacak ve ben gideceğim tüm yaşanmışlarımı ardımda bırakıp. o ve ona dair ne varsa sileceğim dokunulmazlığından düşlerimin. sonra karşıma çıkan ilk çukura atlayıp en karanlık düşlere sarılacağım.
2- hala edebiyat yapıyorsun. şu haline bak ne bir umudun ne de bir amacın var. ve hala gelmiş süslü cümleler kurmaya çalışıyorsun
1- zamanında bir heykel varmış sonra onu toprağa gömmüşler. daha sonra geri almak istediklerinde ise gömdükleri yeri bulamamışlar. bir hikaye vardı böyle neydi acaba
2- evet aptal bir adamın hayatını gömmesi ve sonra bulamamasıyla ilgili bir hikaye biliyorum ben ama konuşmak istemezsin onu.
1- ah şu şarkılarda olmasa!
...
1- geçen gün düşünüyordum da sen olmasan mesela sonra ben olmasam bide o olmasa ne değişirdi?
2- ben olmasam sen yaşamazdın. o olmasa acı çekmezdin ve sen olmasan dünya çok güzel olurdu!
1- sahi onun gözlerine baktığında insan zümrütlerin rengini nereden aldığını anlıyor. ona baktığında insan yaşadığını hissediyor. ona baktıkça tanrıya inanıyorum.
2- neden bahsettiğim hakkında en ufak bir fikrin yok dimi? galiba üzülmüyorum sana sonuçta bu halde olmasaydın ben olmazdın.
1- bir yağmur yağıyor onun gözlerinden. bıraksalar beni ıslansam hep.
2- ...
...
1- düşünüyorum da mesela sen olmasan o olsa bide ben olsam? ben olmasan dicem de onunla seni yalnız bırakamam. güvenmiyorum sana.
2- salağa bak. hayali sevgilisini hayali arkadaşından kıskanıyor. düşünsene bi mesela sen olmasan ben olsam. sonra o da olmasa ben güzel güzel yaşasam.
1- evet olabilir aslında ben onunla yoklukta birlikte olurum. güzel bir hikaye buldum sanırım ama ben olmasam nasıl yazarım ki?
2- kimin umurundaki yazıp yazmaman, anlatıp anlatmaman? seni kimse duymadığı için beni yarattın o kalın kafanda ve sonra benden akıl almaya çalışıyorsun. hayır, elimde olsa çekip giderim ama nerde?,
1- en iyisi ben gideyim sonra sen benim gidişimi anlat bir sonraki hikayede. evet, evet, en güzeli bu bide mutlu bir son yaz bana. güzel olsun
2- anlayamayacaksın dimi? en iyisi sen bu konuştuklarımızı anlat sonra insanlar senin ne kadar güzel şizofren taklidi yaptığını düşünsünler.
1- peki ya mutlu son?
2- beraberce sonsuza kadar mutlu yaşadılar dersin olur biter
1- ama ben seninle sonsuza kadar yaşamak istemiyorum ki
2- o zaman ne halin varsa gör. gidiyorum ben!
1- ve sonsuza kadar birlikte yaşadılar. gökten üç elma düştü ve 3 elmadan üç tane kurt çıktı. kurtlar elmaları yedi ve onunla ben sonsuza kadar mutlu yaşadık. düğünümüz oldu ama siz gelmediniz. hayallere giden otoyolu bulamamışsınız olsun yalnızlıkta güzel bir evlilikti.
...
1- hadi gidin artık geç oldu bende biraz düşüneyim.
2- hala okunduğunu zannediyor. yazık!...

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Find Us On Facebook