Bu bir kıyamet yazısıdır



Biz ne güzel mutlu mesut yaşıyorduk. Çevreyi kirletiyorduk, fok balıklarını öldürüyordur sonra denizleri petrolle dolduruyordu hatta kedi tekmeleyip havuza bile işiyorduk. Çok da keyifliydi hayatımız. Sonra Mayalar çıktı ortaya tabi bunlar birden çıkmadı. M.S 900 lü yıllara kadar yaşamış bir toplummuş onlar. Hatta çok büyük bir kuraklık sonucu soyları kurumuş olduğu söylense de bir kısmı maya ismi ile olmasa da yaşıyorlarmış. Neyse bunlar bir takvim yapmış vaktinde ve nedense bu takvimin son günü bu güne geliyormuş. Yani bu gün kıyamet kopacakmış  tabi Maya kıyameti pek öyle değil.Dünyanın son günündeyken kıyamet seçecek halim yok elbette. Artık hangisi önce gelirse ona kurban gideceğiz tabi ki de yine de birkaç saat sonra ölecek olmak garip hissettiriyor insana. Kaç zamandır bunu düşünüyorum ben. Maya'lı insanlara lafım yok elbette. Adamlar takvimi boşuna yapmamış, yalanda söylemezler. Hayır eski kutsal kalıntıları anlatan onca kitap, film dizi var. Stargate boşuna çekilmedi elbette veya Cthulhu boşuna yazılmadı. Var işte bunların arkasında bir gerçek ve o gerçek bilinen evrenin sonu olacak. Yoksa elbette -son senelerinde takvimi yapmış olsalar 1112 sene yapar- onlarca sene önceden geleceği görebilirler. Çünkü geçen gün benim kahve falımda da çıkmıştı bende çok büyük sıkıntı olduğu. Her ne kadar falcı kız meselesine bağlasa da meğerse kıyamet ile alakalıymış. Başlarda anlamadım tabi ama bugün çok iyi anlıyorum. İçimde çok büyük bir sıkıntı var. Hatta bugün resmi tatil olmalı. Tamam Cumartesi olabilir ama daha resmi tatil olmalı. Ne bileyim insanların son günü bugün. Biraz anlayış bekliyorum. Mesela her şey bedava olmalı. Hayır ertesi gün tüm ürünlerin son kullanma tarihi dolacak. Evet, çok üzgünüm bugün.
Herkesin ölmesi de bir garip ama bu konuya hiç girmek istemiyorum. Hayır nasıl öleceğimizi de bilmiyorum. Artık at mı teper, meteor mu düşer yoksa ejderhalar mı gelir kısmet hepsi. Tamam ejderha konusunu abartmış olabilirim ama son günümde en azından bir kez ejderha görmek istiyorum.

Herkes ölecek elbette Şirince isminde kimsenin daha önce adını bile duymadığı bir köy haricinde. Hayır bütün dünya yok olurken küçük bir köye nasıl zarar gelmeyeceği tüm fizik, kimya, mantık sınırlarımı zorlasa da Mayalar dediyse doğru demiştir. Şu anda dünyanın en popüler tatil beldesi orası. Parası olan herkes oraya koşuyor. Tabi bizim paramız yok evde oturup ölmeyi bekliyoruz.Tahminime göre birçoğunuz da bizim gidi evdesiniz. Fakir olmak da zor iş doğrusu çünkü zengin olunca her şey başka oluyor. Bir efsaneye göre kıyamet kovucu bile yapmış adamlar karaborsada dünya paraya satıyorlarmış öyle duydum ben. Ancak bunların hepsinin oluyor oluşu yaşama ümidimi kaybettiğim anlamına gelmez. Düşünsenize ben burada can çekişirken adamlar Şirince de İphonelarıyla fotoğraf çekecek. Atılan twitleri düşünüyorum da çok korkunç. Büyük çoğunluk "ölüyoruz, göktaşı gördüm, lan çok büyükmüş ayol(bunu yazanlar erken ölecekmiş bir rivayete göre)" yazarken Şirincedekiler ise "hayatım boyunca hatırlayacağım bir manzara, sıradan bir gün, çk sklıyrm(bunu yazanda fazla yaşamayacakmış en azından gelecek nesiller sağlıklı olsun)" yazacaklar. Ancak gelecek nesillerin zengin, entel, kültürlü insanlardan oluşacak olması en azından umut verici. 

Evet, kıyamet kopsa da benim hala ümidim var çünkü ben önlemlerimi aldım. Bir kere Şirince köyünde yaşamasam da yaşadığım yerin isminde köy olduğu için bir parça da olsa kurtulma şansım var. Sonuçta orası da köy burası da. Bunun haricinde herkesi öldürecek olası bir elektiriksel veya güneş ışını şeysi için çatıya paratoner taktırdım. Hem başka zaman yıldırım falan düşerse onda da yardımcı olur. Daha sonra B.M den rica ettim güneydoğuya kurulacak patriotların tekini de bizim çatıya kurdurdum. Hani olası bir göktaşı düşme durumunda belki havada patlatabilirim diye. Toprağın bilmem kaç metre altına çelikten bir sığınak yapamadığımız için bizde köpeğimize bahçenin bir bölümü kazdırdık. Baktık göktaşı geliyor hemen giricez çukura. Üstümüze de kartonumuzu çektik mi tamamdır her şey. Olası bir radyasyon tehlikesine karşın ailecek alüminyum folyodan huniler yaptık onları takacağız. Bakın şaka değil alüminyum radyasyonu yastıyormuş aman dikkat sizde yapın muhakkak. Bizim evi güvenli olarak işaretlemesi için yaşayan son Mayalardan birisini de kaçırdık. Malum bundan en az 1112 yıl önce Mayalar Şirinceyi işaretledilerse hala daha yapabilirler. Bizi kurtarması için uzaylılarla iletişime geçmeye karar verdim ben. Bunun için de gün boyunca yeşil maskeler takıp radyonun o çekmeyen frekansını açacağız. Belki sinyalimizi alıp bizi kaçırırlar. En azından üzerimizde deney falan yaparken biraz daha yaşarız. Hatta kıyamet günü ekmeği bile yaptık en güzel Mayadan. O kadar hazırlıklıyız yani.

Kıyametin önüne geçme imkanımız yok elbette. Ortalama olarak 1112 ile 1712 yıl önce yapılmış bir takvim ne söylüyorsa doğrudur elbette. Her ne kadar kaçırdığımız Maya kardeş gerizekalı mısınız siz dese de ona inanacak halimiz yoktu. Hatta bunu bilseydik gidip zamanında Şirinceye taşınırdık beyinsizler dese bile yine inanamadık. Adamlar binlerce yıl önce söylemiş sen daha mı iyi bileceksin kafir diyerek bir güzel de dövdük onu. Hatta hafta sonu maçlar iptal olacak diye bir daha dövdük. Ağzını burnunu kırdığımız sırada eşşek sudan döndü ve bize artık yeter dedi de bıraktık onu. Bu arada arkadaşlar NASA'dakileri de dövmeye gidiyor,o açıklamaları yapan her kimse falakaya yatıracaklarmış. Bir de utanmadan yalanlıyor şerefsizler. Yok efendim göktaşı yokmuş da söyleymiş de böyleymiş de. Ulan hıyarlar Mayalar dediyse evrende kurt deliği açılır oradan gelir, zamanda yolculuk yapar göktaşı. Töbe töbe. İnşallah göktaşı onların kafalarına düşer de akıllanırlar. Hep yalandan umut veriyorlar ama biz yer miyiz?

Biz eskiden maya falan bilmezdik. Bir çocukluğumuzda Arı Maya vardı. İyi, güzel sevecen bir kardeşimizdi. Bir de ekmek yaparken kullandığımız Pakmaya vardı o kadar. Bilemedik işte. Neyse dostlar ben artık izninizi istiyorum malum dünyanın sonu. Saat de 10 olmuş 1e ne kaldı şunun surasında. Son yemek, son kola işte son sarılmalar falan. Kendinize dikkat edin diyeceğim de çok saçma olacak. Bu yüzden hoşça kalın. Hadi öptüm hepinizi. Hoşça kalın-buda saçma oldu ama idare edin artık.-


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Find Us On Facebook